1)Διαδικασία Παραγγελίας
Κατά την αγορά αλλά και την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο χρήστης/πελάτης καθοδηγείται βήμα προς βήμα από τις αυτόματες υποδείξεις του συστήματος. Η παραγγελία θα αρχειοθετείται. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα αποστέλλεται στον χρήστη/πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μήνυμα που θα πιστοποιεί την παραλαβή της παραγγελίας. Επίσης, η «partyoclock.gr» έχει το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον χρήστη/πελάτη τηλεφωνικά, ώστε να επιβεβαιώσει την παραγγελία. Εάν κατά την εκτέλεση της παραγγελίας συμβεί κάποιο λάθος με ευθύνη της «partyoclock.gr», η τελευταία έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει το λάθος.
Από τη στιγμή που ολοκληρώνετε και επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής φόρμας παραγγελίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα θα επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας αποστέλλοντάς σας έναν αριθμό παραγγελίας μέσω E-mail. Η παραγγελία είναι δεσμευτική μόνο εφόσον έγινε δεκτή από το partyoclock.gr με το σχετικό email επιβεβαίωσης. Σε κάθε περίπτωση, το συγκεκριμένο E-mail δεν εγγυάται ότι το εκάστοτε προϊόν είναι διαθέσιμο. Σε περίπτωση έλλειψης αποθεμάτων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σε διάστημα 5 εργασιακών ημερών από το E-mail επιβεβαίωσης και είτε θα σας ενημερώσουμε σχετικά με παρόμοια προϊόντα ίσης ή ανώτερης αξίας, τα οποία μπορείτε να παραγγείλετε, ή θα ακυρώσουμε την παραγγελία επιστρέφοντάς σας όλο το ποσό στη τιμής αγοράς.
Παρότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να πραγματοποιήσουμε όλες σας τις παραγγελίες, η αποδοχή μιας παραγγελίας δεν συνεπάγεται νομικά την πραγματοποίησή της. Η παραγγελία ολοκληρώνεται με την παράδοση του παραγγελθέντος προϊόντος (ή οποιουδήποτε άλλου συμφωνημένου προϊόντος).
Απόρριψη παραγγελίας
Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας που επιβεβαιώσαμε, εφόσον προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις που το απαιτούν.
Δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την άρνηση αποδοχής ή διεκπεραίωσης μιας παραγγελίας, αφότου την έχουμε επιβεβαιώσει.
2)Τρόποι πληρωμής
Η τιμολόγηση των χρηστών – πελατών γίνεται με απόδειξη λιανικής, παραδοτέα κατά την παράδοση-παραλαβή του προϊόντος. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την χρέωση πιστωτικής / χρεωστικής / προπληρωμένης Κάρτας ή αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πληρωμή στο κατάστημα.
- Πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη Κάρτα
Στη περίπτωση που επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής / χρεωστικής / προπληρωμένης Κάρτας τύπου Visa, MasterCard και Maestro οποιασδήποτε ελληνικής ή ξένης τράπεζας αυτό θα πραγματοποιηθεί με αυτόματη μεταφορά στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής τράπεζας. Ως συνέπεια συμφωνείτε και αποδέχεστε τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας της. Δεν ευθυνόμαστε για τις πολιτικές και τη λειτουργία της Τράπεζας. Επιβεβαιώνετε ότι η πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη Κάρτα που χρησιμοποιείται είναι δική σας ή ότι έχετε ειδική εξουσιοδότηση από τον κάτοχο της πιστωτικής / χρεωστικής / προπληρωμένης Κάρτας για να την χρησιμοποιήσετε. Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών / χρεωστικών / προπληρωμένων Καρτών υπόκεινται σε ελέγχους επαλήθευσης και εξουσιοδότησης από τον εκδότη της κάρτας. Στη περίπτωση που ο εκδότης της Κάρτας σας αρνηθεί να εξουσιοδοτήσει την πληρωμή στην Επιχείρησή μας, δεν ευθυνόμαστε για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή μη παράδοση.
- Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση
Στην περίπτωση που επιλέξετε τραπεζική κατάθεση, εφόσον προκύψουν έξοδα μεταφοράς χρημάτων, αυτά επιβαρύνουν τον πελάτη είτε πρόκειται για αγορά είτε για επιστροφή προϊόντος. Ακόμη, αν καταθέσετε χρήματα σε τραπεζικό μας λογαριασμό θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην αιτιολογία της κατάθεσης τον αριθμό της παραγγελίας σας όπως προκύπτει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και το ονοματεπώνυμό σας. Επιπλέον, θα πρέπει να μας στείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης, εντός (2) δύο εργάσιμων ημερών στο email: info@partyoclock.gr, ώστε να ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην αποστολή της παραγγελίας. Η παραγγελία αποστέλλεται αφού πραγματοποιηθεί η σχετική τραπεζική κατάθεση στον ακόλουθο λογαριασμό:
Στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού
Αριθμός Λογαριασμού : 20501288649
IBAN: GR2101102050000020501288649
Δικαιούχος: ΧΑΤΖΗΑΝΕΣΤΗ ΣΟΦΙΑ
Εάν η κατάθεση γίνει μέσω της ίδιας τράπεζας στην οποία ανήκει και λογαριασμός της Επιχείρησής μας, αποφεύγονται οι επιβαρύνσεις από τις προμήθειες που θέτουν οι τράπεζες. Εάν η τραπεζική κατάθεση γίνει διατραπεζικά ο πελάτης οφείλει να καταβάλει το ακριβές ποσό της παραγγελίας του καθώς και να χρεωθεί ΟΛΑ τα επιπλέον έξοδα της διατραπεζικής συναλλαγής.
- Πληρωμή στο κατάστημα
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημά μας στο Ηράκλειο, πέραν των παραπάνω τρόπων, μπορείτε να πληρώσετε επιτόπου με κάρτα ή μετρητά, χωρίς καμία επιβάρυνση. Η διεύθυνση του καταστήματος είναι Λ.Κνωσου 13 Ηρακλειο Κρητης και το τηλέφωνο επικοινωνίας 2813016236.
- Πληρωμή με αντικαταβολή στον διανομέα κατά την παράδοση του δέματος για Ελλάδα
Στην περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή υπάρχει επιβάρυνση 1,80 €
Όροι χρήσης για εκτυπώσιμα είδη ή προσωποποιημένα είδη
Σε περίπτωση παραγγελίας προσωποποιημένων ειδών (όπως προσκλητήρια, βιβλία ευχών με φωτογραφία, καμβάδες, κούπες, πινακίδες αυτοκίνητων, σουπλά, πινιάτες, κ.α. απαιτείται το 100% του ποσού με κατάθεση στη τράπεζα ή προπληρωμή με χρήση πιστωτικής η paypal ώστε να προχωρήσει η εκτύπωση. Ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας θα ανέρχεται σε 8-10 εργάσιμες μέρες και στα συγκεκριμένα προϊόντα δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων.
3)Πολιτική Τιμολόγησης
Οι τιμές που εμφανίζονται στο partyoclock.gr είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν ΦΠΑ με το ισχύον ποσοστό. Η τιμή που θα ισχύει για την παραγγελία σας θα είναι η τιμή που εμφανίζεται στον ιστότοπο κατά την αποδοχή της παραγγελίας σας. Το partyoclock.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις αναγραφόμενες στην ιστοσελίδα τιμές και να αποσύρει τις προσφορές οποτεδήποτε με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών της. Η ελάχιστη τιμή παραγγελίας πρέπει να ανέρχεται στα 15 ευρώ.
4)Τρόποι και Κόστος Αποστολής
Αποστολή εντός Ελλάδας
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με την εταιρία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier και κοστίζει 4,5€ . Αφού η παραγγελία σας παραδοθεί στα ΕΛΤΑ Courier, θα σας ενημερώσουμε για τον κωδικό αποστολής και μπορείτε να ενημερωθείτε για την κατάστασή της στο Αναζήτηση Αποστολής ή τηλεφωνικά στο 11120
Ο χρόνος παράδοσης στο χώρο σας είναι από 3 εως 5 εργάσιμες ημέρες για ετοιμοπαράδοτα προϊόντα και 8-10 εργάσιμες ημέρες για προσωποποιημένα προϊόντα . Για απομακρυσμένες / δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει ως 5 ή 10 αντίστοιχα εργάσιμες ημέρες. Υποστηρίζουμε και αποστολή με αντικαταβολή και πληρωμή στο διανομέα κατά την παράδοση του δέματος, με επιβάρυνση 1,80 €.
Αναλυτικά, για παραγγελίες (αξία προϊόντων):
- 👉 άνω των 80€ δώροτα μεταφορικά
- 👉 κάτω των 80€ τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη. Για τις παραγγελίες αυτές τα έξοδα αποστολής είναι 4,5€
- Για αποστολή δεμάτων μεγάλου βάρους καθώς και σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει κάποιον άλλο τρόπο αποστολής προηγείται συνεννόηση με τον πελάτη.
Προσφέρεται και επιπλέον υπηρεσίες
- Παράδοση σε συγκεκριμένη ώρα επιπλέον κόστος 0.50€
- Δυνατότητα αποστολής ή παραλαβής προϊόντων Σάββατο κόστος 3€
Σε όλες τις τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ.
Για μεγαλύτερες παραγγελίες,παραγγελίες από Κύπρο και εξωτερικό ή οποιαδήποτε απορία/παρατήρηση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@partyoclock.gr ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, προκειμένου να σας προτείνουμε βέλτιστα μεταφορικά και να παρέχουμε λύση που να συμφέρει, για τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Η Επιχείρησή μας δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή σε τυχαία γεγονότα ή σε γεγονότα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Επίσης λάβετε υπόψη ότι στόχος μας είναι η αποστολή όλων των παραγγελιών το συντομότερο δυνατόν. Οι χρόνοι παράδοσης είναι εκτιμώμενοι και πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο ενδεικτικά εκκινώντας από την ημερομηνία αποστολής. Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν και να ελαχιστοποιήσουμε τις συνέπειες της καθυστέρησης. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στην ημερομηνία παράδοσης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά και θα σας προσφέρουμε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την αγορά ορίζοντας από την πλευρά μας νέα ημερομηνία παράδοσης, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία με πλήρη επιστροφή χρημάτων.
Για τους σκοπούς των παρόντων όρων, η «παράδοση» θα θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί ή η παραγγελία θα θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, το οποίο θα αποδεικνύεται από την υπογραφή του αποδεικτικού παραλαβής της παραγγελίας στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης.
Ελάχιστη παραγγελία 20€.
5)Πολιτική Επιστροφών και Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Υποβολή παραπόνου
Για κάθε περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκπλήρωση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά την «partyoclock.gr», έχει το δικαίωμα, εντός τεσσάρων (4) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην «partyoclock.gr». Η partyoclock.gr θα εξετάσει το παράπονό του και εντός δέκα (10) ημερών θα απαντήσει μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη/πελάτη, διατηρώντας το δικαίωμα να ζητήσει διευκρινίσεις για τη διευθέτηση του ζητήματος.
Επιστροφές προϊόντων
Από το Νόμο έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, με επιστροφή του κόστους των προϊόντων χωρίς να υποχρεούστε να αναφέρετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε μόνο με το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι ισχύουν ορισμένες εξαιρέσεις, όπως αναφέρονται παρακάτω, και ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον:
- Επικοινωνήσετε με την Επιχείρηση στο 2813016236 ή με email στο info@partyoclock.gr
- Συμπεριλάβετε μέσα στο δέμα που είναι προς επιστροφή ένα χαρτί όπου θα αναφέρετε τον αριθμό λογαριασμού, την τράπεζα και το ονοματεπώνυμο του κύριου δικαιούχου, που επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή των χρημάτων. Ακόμη το δέμα θα πρέπει απαραίτητανα περιέχει και την απόδειξη αγοράς που εκδόθηκε κατά την παραγγελία σας.
- Tα προϊόντα θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα και στην κατάσταση που παρελήφθησαν.
- Επίσης, δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής σε περίπτωση που έχετε αποσφραγίσει τα προϊόντα ή αλλοιώσει την αρχική τους συσκευασία, μετά από την παράδοση σε εσάς.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε μελλοντική παραγγελία από πελάτη που εκτελεί συνεχείς επιστροφές ή/και προσπαθεί να βλάψει την εύρυθμη λειτουργία της Επιχείρησης.
Όροι χρήσης για ελαττωματικό προϊόν
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό το προϊόν αποστέλλεται πίσω στη διεύθυνση της εταιρείας με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν ώστε να ελεγχθεί.
Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου ελαττώματος.Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχει προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και δεδομένου ότι η φθορά δεν ειναι ευθύνη της εταιρείας ταχυμεταφορών, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.
Σε κάθε περίπτωση, η διεύθυνση που μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αλλαγές ή τις επιστροφές είναι: party o clock, Λ.Κνωσου 13 Ηρακλειο Κρητης, Τ.Κ. 71306
Η εταιρεία ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητάς τους
6)Περιορισμοί της ευθύνης μας
Σας ενημερώνουμε ότι για τυχόν βλάβη ή ζημία, ακύρωσης, μη εκτέλεση ή καθυστέρηση εκτέλεσης παραγγελίας, για οποιοδήποτε λόγο, η Επιχείρηση δεν ευθύνεται και δεν υποχρεούται σε αποζημίωση. Φροντίζουμε να ενημερώνουμε έγκαιρα τους επισκέπτες και χρήστες του ηλεκτρονικού καταστήματος, σχετικά με την διαθεσιμότητα των προϊόντων, χωρίς να φέρουμε καμία άλλη ευθύνη για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για απώλειες που δεν οφείλονται σε παραβίαση ή σε αμέλεια εκ μέρους μας καθώς και σε έμμεσες απώλειες που αποτελούν παρενέργεια της κύριας απώλειας ή ζημίας και δεν μπορούν ευλόγως να προβλεφθούν, ακόμη και λόγω τεχνικών προβλημάτων διαθεσιμότητας, αδυναμίας δικτύου ή ανωτέρας βίας, που είναι εκτός του πεδίου ελέγχου μας. Καταβάλουμε συνεχή προσπάθεια και χρησιμοποιούμε όλα τα απαραίτητα τεχνικά εργαλεία προκειμένου να διασφαλίσουμε την απρόσκοπτη λειτουργία και το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που διαθέτει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σκόπιμο είναι να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους ακόλουθους λόγους:
- Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς ή/και μέσω E-mail με για να επιβεβαιώσουμε αν ακόμα επιθυμείτε να παραδοθεί η παραγγελία σας χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προταθεί κάποιο εναλλακτικό.
- Το προϊόν έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, τηλεφωνικώς ή/και μέσω E-mail, για να σας προτείνουμε κάποια εναλλακτική λύση.
- Λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση αυτή, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας, τηλεφωνικώς ή/και μέσω E-mail, για να επιβεβαιώσουμε αν ακόμα επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας υπό αυτές τις συνθήκες.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω E-mail επικοινωνία μαζί σας (εάν π.χ. προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που καταχωρήσατε δεν είναι ορθώς καταχωρημένα ή ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας προς το σκοπό της επιβεβαίωσης των στοιχείων που καταχωρήσατε.
- Σε περίπτωση κωλύματος για λόγους ανωτέρας βίας από τις μεταφορικές εταιρείες.